Redo för le STOCKHOLM

God morgon alla potatisar!
Hoppas ni har sovit gott. Det har inte jag. Inte ett dugg. Jag tog min tablett så som jag ska göra. Men det tog typ 3 timmar för mig innan jag somnade. Värdelös skit. Så nu blir det att ta annan sömnmedicin ett tag eller vara utan. Rädd att kroppen ska vänja sig = inte ett dugg bra. Såååå... ja. Men vaken, påklädd och sminkad är jag och snart ska vi gå iväg till le tåg.
 
Det blir att käka frukost på tåget. Dom har världens godaste mackor på är det Waynes som ligger där bredvid? Eller Coffehouse... Aja, det finns supergoda mackor där som jag ska äta. Mums. Nu är jag redo för en fotodag! Och som det ser ut hittills ser det ju ut att bli bra väder. Woh!
 
Ha det göttmos så länge så skriver jag mer ikväller.
Tror tyvärr inte att jag kommer kunna mobilblogga då telefonen dör om jag använder den...
 
Checka en video så länge kompisar! PUSS
Jag blir tatuerad för första gången ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0