Hej alla fina!

Tänk att jag har typ 100 personer som fortfarande tittar in här dagligen. Trots att det är över ett år sen jag skrev här sist. Det är helt otroligt. Jag har inte bloggat ordentligt sen i höstas men nu börjar suget komma tillbaka. Dock vet jag inte om jag ska fortsätta här, på min blogg på forme eller på min andra. HAHA, ja, jag har 3 bloggar igång. Helst av allt skulle jag vilja ha allt samlat på en enda blogg. Men det blir tyvärr lite svårt. Men eftersom jag ändå har kvar så många läsare här kanske det kan vara kul att starta upp denna bloggen igen!

Hur som helst. Jag har gjort en ny design som ni kan se. Den förra kändes oerhört plåttrlig.
VILKA ÄR NI SOM FINNS KVAR HÄR? Släng in en kommentar :)

Och med det sagt så får ni gärna kika in min vlogg där jag pratar om min diagnos!


Kommentarer
Postat av: Koffe - fotoblogg

Första besöket för mig! Men jag gillar designen, ser hur bra ut som helst. Gött att du fick din diagnos bekräftad. Jag va så liten när jag fick höra min.

Svar: Tack så jättemycket :) kul att du kikade in! Hoppas du kommer tillbaka :)Vad har du för diagnos, om jag får fråga :) Kramar!
mooollys.blogg.se

2014-06-25 @ 18:08:34
URL: http://fotokoffe.blogg.se
Postat av: Koffe - fotoblogg

›ADD/ADHD. Jamen jag lär nog titta förbi om jag nu inte lyckas glömma bort din blogg så ^^

Svar: Ahaa vilket av dom? :) Lägg till på bloglovin så glöms det inte ;)
mooollys.blogg.se

2014-06-25 @ 20:09:11
URL: http://fotokoffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0