Vår läskiga hund

När man är vaken tidigt så kan man passa på att ta ut hunden för sina morgonbehov. Sen vart jag sugen på att leta upp lite bilder på honom när han var valp.

Är det inte konstigt, när han var valp ville alla komma fram och klappa och kolla på honom. Men nu när han är fullvuxen så tar folk omvägar för att inte gå nära oss. Han är stor, det är en schäfer och han ser säkert läskig ut. Men han är verkligen världens snällaste hund. Han skulle liksom aldrig göra något mot någon. Enda gången han biter är när han leker och då är det ens egna fel som stoppar in händerna i hans mun :p så han är verkligen så himla snäll.


Kommentarer
Postat av: Dainty Decibel

Jag har hypotyreos, ätit levaxin sen 2001, jag äter även b12 och setralin.. jag fick diagnosen ADD när jag var 16, jag är paranoid, har "torgskräck" och många kallar mig för "psykopat"...

Jag tror att jag kommer fastna för din blogg helt klart!

Kramar

Svar: Oj! Du, vi var visst väldigt lika! :O Stor kram till dig och kommentera gärna igen, det är "kul" att hitta folk som man kan känna igen sig i. Kramis :)
mooollys.blogg.se

2013-03-06 @ 10:04:05
URL: http://daintydecibel.blogg.se/
Postat av: M

Vilken sötnos :)

Svar: Jaa :D
mooollys.blogg.se

2013-03-06 @ 10:04:43
URL: http://Marinapalme.blogg.se
Postat av: Sheloves

Han ser så söt ut.. fast jag e rädd för hundar men som du och andra säger så brukar de vara hur gulliga som helst =)

Svar: hehe ja ;D han är världens snällaste. Skulle du träffa honom skulle du inte va rädd längre :)
mooollys.blogg.se

2013-03-06 @ 12:23:33
URL: http://sheloves.blogg.se
Postat av: Josephine

Fin blogg! Kika gärna in på min, och kanske fråga nått i min frågestund! :)

Svar: Tack :)
mooollys.blogg.se

2013-03-06 @ 12:42:33
URL: http://nattstad.se/JosephineF
Postat av: felicia

så söt :)

Svar: Hihi ja :D
mooollys.blogg.se

2013-03-06 @ 13:00:37
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: fleurpetit

Jag förstår inte grejen med att vara rädd för en schäfer, jag tycker det har målats upp en fel bild av den underbara rasen, bara för att det är en "instinktshund" så betyder det inte att den biter skallen av en. Vi har ägt schäfrar och tränat dom i 25 år. Så det är egentligen ägaren man ska vara rädd för, har man tränat den fel blir den aggressiv

Svar: Så sant verkligen. Jag tycker många gånger att alla små ettriga terriers kan vara tusen gånger värre än en schäfer. Men dom är ju så små så då är dom ju "såååå söta". Skulle en schäfer bete sig så skulle man väl fått avliva den. Det är verkligen tråkigt att folk har fel uppfattning, schäfern är så himla himla trevlig. Absolut mycket hund och så, men en underbar ras :)
mooollys.blogg.se

2013-03-06 @ 13:56:10
URL: http://www.fleurpetit.blogg.se
Postat av: Emilia

Svar: med mig är allt bra. Hur är det själv? :)

Svar: Härligt :D jo det är okej. Vad gör du ?;D
mooollys.blogg.se

2013-03-06 @ 14:52:04
URL: http://emiliaas.webblogg.se
Postat av: Dainty Decibel

Sv: Jamen absolut vi e nog otroligt lika ändå.. haha tänk om jag har hittat min "tvillingsjäl" nu hihi
Jag kommenterar mer än gärna!!
Vi kan kanske göra ett länk byte om ett tag om du vill :)

Kramar på dig!!

Svar: Hihi :D jaa!! Tyvärr länkar jag inte (säger nej till allt och alla som frågar :P) men vem vet, kanske sen nån gång ;D fast då länkar jag nog bara enbart för att jag vill hehe xD kraamis
mooollys.blogg.se

2013-03-06 @ 18:55:40
URL: http://daintydecibel.blogg.se/
Postat av: Dainty Decibel

SV: absolut inga problem :)
Jag är inte den som är den! hehe

Jomen visst kan jag berätta lite om undersökningen sen...
Har gjort gastro 2 ggr innan men ingen kolo..
Det var rent oflax att jag fick göra gastron 2 ggr för första gången så hade jag mat i magsäcken trots den där obligatoriska svälten man går på innan så dt var bara att göra om dagen efter.
Hade gallsten då men nu e gallan borta för alltid.

Jag har blod i avföringen och mitt blodvärde ligger på 119 bara :( Blir typ lägre å längre ju oftare jag går på toa känns det som och ja, det blir ju ngr ggr pga laktos och IBSen...

Kraaaamar på dig!

Svar: Oj men herregud det låter ju skitjobbigt :( stackars stackars dig. Det finns inget värre än att ha ont i magen och må illa... jag tror gastro är värre än kolo, känns som det iallafall då det är lätt att spy/hulka. Eller hur är det med den biten?
Låter hur som helst skitjobbigt :(
mooollys.blogg.se

2013-03-06 @ 19:16:06
URL: http://daintydecibel.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Jo man hulkar en hel del... det var HEMSKT första gången jag gjorde det å sen hade jag ju sån värk i magen att jag blev fullproppad med morfin...
Så andra gången var jag as rädd men då fick jag massvis av lugnande så jag somnade precis innan dom började och vaknade när det var klart.
Hade såklart ont i magen efteråt eftersom dom gojjsat runt med en kamera i magen på mig så jag spydde massa grönt (galla).. vet inte om dt var pga min morfin-och lugnande cocktail eller pga att dom rotat runt...

Så nu nästa vecka ska jag be om massa massa lugnande och smärtlindring för man kan inte röra min ändtarmsöppning utan att jag börjar gråta typ å sen det där rotandet i magen..

Ja, jag kommer KRÄVA smärtlindring och lugnande faktiskt, om jag så måste ligga kvar på sjukhuset över natten liksom.

Kramar

2013-03-06 @ 19:48:11
Postat av: Dainty Decibel

SV: Jo man hulkar en hel del... det var HEMSKT första gången jag gjorde det å sen hade jag ju sån värk i magen att jag blev fullproppad med morfin...
Så andra gången var jag as rädd men då fick jag massvis av lugnande så jag somnade precis innan dom började och vaknade när det var klart.
Hade såklart ont i magen efteråt eftersom dom gojjsat runt med en kamera i magen på mig så jag spydde massa grönt (galla).. vet inte om dt var pga min morfin-och lugnande cocktail eller pga att dom rotat runt...

Så nu nästa vecka ska jag be om massa massa lugnande och smärtlindring för man kan inte röra min ändtarmsöppning utan att jag börjar gråta typ å sen det där rotandet i magen..

Ja, jag kommer KRÄVA smärtlindring och lugnande faktiskt, om jag så måste ligga kvar på sjukhuset över natten liksom.

Kramar

2013-03-06 @ 20:15:44
URL: http://daintydecibel.blogg.se/
Postat av: Klara-Sofia

söt :)

2013-03-10 @ 21:42:44
URL: http://knaper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0