Ett försök till spansk skritt

Fy satan vad jag har sovit dåligt i natt. Somnade till slut ett bra tag efter det att jag skrev sista inlägget. Men sen vaknade jag typ hela tiden också. Säkert en gång i timmen. Och varje gång jag vaknade trodde jag att jag höll på att drunkna eftersom jag var helt genomblöt av svett. Så sjukt vidrigt. Dessutom var det ju iskallt i rummet, men jag var ju tvungen att torka så ja... Nej usch det var en jobbig natt. 
 
Nu mår jag väl sådär. Fortfarande sjukt seg från gårdagen. Har inte heller vågat äta något, bara mediciner. Jag är verkligen livrädd att börja må illa igen och gör jag det är det "bättre" att jag har tom mage än en mage full av mat. Så det blir till att plugga idag. Så himla skönt att ha allt på distans så jag kan sitta här för mig själv och bara skriva. Himla skönt verkligen. Så ja, nu ska jag väl återgå till studierna. Ciao!
 
En bild på försök att lära min förra häst spansk skritt:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0