Sovit över 14 timmar

Jag somnade alltså strax innan 21.30 igår kväll. Tog sömnis väldigt tidigt, och sen däckade jag. Sov som en stock fram tills klockan var typ 04 för att hunden pep (som jag skrev i det inlägget). Så han fick gå ut och sen somnade jag om. Dock tog det ett litet tag att somna då, men tillslut så. Kunde ju inte gärna gå upp så tidigt. Sen sov jag ända fram tills klockan var 12. Så jag har sovit över 14 timmar. Är inte det helt sjukt? 14 timmar liksom...
 
Dagens mående: Helt okej. Segtrött för att jag sovit för mycket. Eller jag antar att det är därför jag är trött iallafall. Annars mår jag faktiskt bra. Ska upp och rida om ett tag också. 
 
En av Lokkas kompisar, Corneliz.

Kommentarer
Postat av: Billie

Hej, oj, sorry för lite segt svar hehe! Jag har haft lite och göra om du förstår. Men min söndag förra året var säkert grym!! Hur va din!??

Svar: Ingen fara :) hahaha najs ;) finfin^^
mooollys.blogg.se

2013-03-01 @ 22:15:52
URL: http://www.billiebond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0