Ny design!

Som ni ser har jag fått en ny design. Eller fått och fått, jag har gjort en ny. Vet inte om jag kommer tröttna fort på den här, Det är nog för mycket rosa. Men jag gillar den än så länge iallafall. Brukar dock tröttna fort när det är för mycket färg. Även fast jag älskar färg så brukar jag oftast byta till något mer stilrent. Aja, vi får väl se vad som händer.
 
Idag har jag sovit alldeles för länge, gått upp till stallet, gosat med bästaste Lokka, varit på stallmöte och sen lagat tacos. Det vart en otroligt sen middag idag då jag kom hem på tok för sent från stallmötet. Inte för att det gör något, men ändå. Så runt 21 vart det en tripp till Ica för att köpa mat. Sen kollade vi ett avsnitt Vampire Diarys, åh vad jag älskar den serien alltså. Så jäkla bra. Sen har vi bara tagit det lugnt. Imorgon hoppas jag att min jäkla bok från Adlibris kommer så jag kan börja plugga. Börjar bli lite stressad nu (igen).
 
Nu ska jag väl försöka sussa lite. Borde egentligen ha sovit för längesen, men ja...
Jag har, om ni inte redan har förstått det, sjukt ont i magen och mår illa. ORKA! Godnatt

Kommentarer
Postat av: M

Det här var den mest stilrena och minst plottriga design du haft sen jag började titta in här för ett år sen.

Svar: Ok.
mooollys.blogg.se

2013-02-25 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0