Så nöjd med dagen

En dag full med massa roliga händelser. Efter ett mycket lyckat möte på Hikikomori så återvände jag hem till min kärlek. Hann inte vara hemma länge innan jag stack iväg till stallet. Träffade en tjej som jag red ut med en sväng. Jag som oftast har svårt att prata eller iallafall svårt att hålla igång samtal kunde babbla på hur lätt som helst. Hon verkar vara supertrevlig och vi ska absolut rida igen :).

Eftersom Viggan vaccinerades igår så skulle jag bara skritta henne idag. Hon var som att sitta på ett krutpaket som skulle sprängas när som helst. Hon var så himla pigg! Men det gick jätte bra och det är nyttigt att bara skritta också :). Vi var ute i typ 40min och direkt när vi kom tillbaka till stallet så kom min kusin. Hon skulle nämligen hämta Viggan eftersom vi ska på kurs på söndag. Så imorgon blir jag hästlös, så himla tråkigt, men lite skönt också. Saknar henne redan. Hoppas hon har det bra :).

Det var jag som hade intag i stallet idag också och det gick superbra. Det var bara tre hästar att ta in så det gick fort. Hingsten var lite halvgalen men han är så söt så det var inga problem alls.
Till middag hemma åt vi kött och råstekt potatis. Det var galet gott verkligen. Kika bilden ;)


Kommentarer
Postat av: my

SV: Tack så mycket detsamma! :)

2012-09-29 @ 10:44:25
URL: http://myranwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0