Underbar lördag

Jag har haft en superbra lördag. Helt i min smak. Dagen började med att jag var galet trött och sov lite för länge. Sen var jag vaken, åt frukost och så. Sen somnade jag om.. Jag var så trött att jag kunde stå upp och sova. Riktigt skum känsla. Någon som provat detta med att stå upp och sova?
När jag vaknade, alldeles för sent då jag stängde av mitt jäkla larm, så gick jag upp till stallet. Konstigt nog fick jag för mig att jag hade intag i stallet vilket jag ju då inte hade. Jag trodde jag hade det men det var kväll. Så ja, jag gjorde klart allt i stallet och sen gick jag och älskling till Ica.

På Ica vart det ingredienser till *trumvirvel* TAAACOS :D. Så jäkla gott. Det var godaste gången på länge dessutom, helt underbart. Vi har börjat kolla på senaste säsongen av True Blood också, sett två avsnitt och allt är kaoz. Men bra bra.
På kvällen sen hade jag ju då fordring. Det gick superbra såklart. Fick sällskap av älskling :). Efter det gick vi hem till Tomas. Där väntade Thowa, hennes pojkvän Sebbe, hennes bästa kompis (tror jag det var...?), Kusmar och hans flickvän :). Jätte kul att träffa alla. Vi satt och pratade. Helt alkoholfritt för våran del. Super skönt. På slutet spelade vi Wii, och jag är verkligen värdelös på det. Haha herregud vad sämst jag var. Bläää det ska jag inte skriva mer om, men det måste ha varit något fel på kontrollen. Aja. Vid 01 tiden drog vi oss hemåt. Så nu har vi kollat ett till avsnitt True Blood och jag är klarvaken. Sov ju som en klubbad säl på dagen så inte så konstigt att jag inte är trött haha. Inte tog jag sömnis heller. Men jag somnar väl någon gång.

Nu är det vintertid förresten. Lite ångest för att det blir mörkare men ändå mysigt. Jag gillar vintern och kylan. Tyckte det såg lite skumt ut på klockan. Kollade typ några min innan 03 och sen slog den ju om till 02 igen, innan jag kom på att det vart vintertid. Jag är så seeeg.

Idag (eller imorgon..) ska jag åka och provrida en häst jag kanske ska ta hem. Inte helt hundra och jag vill inte skriva så mycket om det då jag inte vet exakt om det blir av. Men förhoppningsvis så. Går det bra att rida honom så får han troligtvis flytta hem till mig i några månader. Håller tummarna :).

Nu ska jag försöka sova. Lycka till..
Jag är huuuungrig :(.
GODNATT


Kommentarer
Postat av: ღSofie, Linda & Emmaღ

Fin blogg du har, lämna gjärna en kommentar på vår http://soliem.blogg.se

2012-10-28 @ 07:24:39
URL: http://soliem.blogg.se/
Postat av: Tina

Tacos är så himla gott!

Ja, jobbigt när det är så mörkt hela vintern men är ju på samma gång mysigt, när man får tända mycket levande ljus osv.

2012-10-28 @ 08:32:33
URL: http://tinasvardag.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilken bra blogg du har! :)

2012-10-28 @ 11:50:23
URL: http://smiilewideeveryday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0