Foderhäst sökes

Jag är så himla besviken och ledsen. Som ni kanske har förstått åker ju min älskade älskade foderhäst hem om lite mindre än en månad. Jag har aldrig någonsin klickat så bra med någon häst så som jag klickat med henne. Hon är verkligen en underbart fantastisk häst och jag älskar henne. Hoppas hoppas att hon kommer att få en superbra ny ägare. Hade jag haft pengarna hade jag köpt henne utan att blinka, men tyvärr finns dom ju inte. Åhh, jag kommer dö. Fina fina Vigdis. Bästaste någonsin.
 
Men nu är det iallafall så att jag letar ny foderhäst. Jag vet inte riktigt om jag kommer hitta någon för just nu känns allt sämst. Provred en superfin unghäst igår och det gick inte bra någonstans. Enligt mig gick det bra och jag gillade hästen, men det kommer tyvärr inte bli av. Sen har jag fått nej från ett annat håll då ägaren redan hade fått hjälp till sina. Finns det INGEN som vill bli av med sin pålle? Fast det såklart, såklart att ingen vill bli av med sin häst. Inte om man har tid. Men någon måste väl ha kanske lite för många hästar så att någon kan få komma och bo hos mig i några månader? 
 
Jag hoppas verkligen att jag kommer få tag i någon. Men vad gör man...?
Nu står jag iallafall här med en tom stallplats (eller ja, snart blir den tom).
 
På bilden här under rider jag den superfina hingsten Herakles frá Herríðarhóli.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din mamma var ju ekonomiskt oberoende har du sagt, kan inte hon hjälpa dig att köpa hästen? Det är ju något som betyder väldigt mycket för dig och som jag tror gör dig väldigt gott. Känns ju spontant vettigare att få hjälp med att köpa hästen än att tex bli bjuden på massa restauranger och liknande?

2012-10-30 @ 12:15:34
Postat av: Hannaaa

fina bilder!
kolla gärna in min blogg och kommentera vad du tycker att jag ska blogga om :)

Svar: Tack :D
mooollys.blogg.se

2012-10-31 @ 12:10:40
URL: http://hannasspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0