Negativt inlägg, blä!

Jag mår inte alls bra idag (bortsett från att jag vart superglad när jag var med i tidningen).
Hemma från Iris, feberdrömmar, galet ont i halsen och huvudvärk samt mensvärk. Det är inte kul alls.
Jag orkar inte vara sjuk. Jag har ju dans imorgon. Den får jag inte missa. Men vad gör man... Jag kan ju inte träna om jag mår så här. Jag orkar ju knappt gå ut med hunden utan att bli trött. Var ut en sväng med honom nyss men jag orkade inte mer. Så irriterande.

Jag har blåsor på ena halsmandeln, det ser ut som halsfluss.
Men jag ska vänta och se några dagar om det blir värre.
Orkar inte vara sjuuuuuuk! Det är så himla värdelöst.

Dessutom behöver jag komma iväg till Iris. Det blir ju inte bättre för att jag är hemma.
Men samtidigt, jag orkar inte när jag mår så här.

Jag är hungrig. Har inte ens orkat äta något idag förutom mina mediciner :(

Men lite positiv måste jag vara. Kolla vad fint hår jag har på bilden :)


Kommentarer
Postat av: Lina S

Usch vad jobbigt, hoppas det blir bättre snart.

2011-09-27 @ 17:42:10
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0