Möte på Iris idag!

Tjenixen! Hoppas allt är bra med er idag. Själv mår jag relativt bra. Eller, jag mår bra. Lite dålig i kistan men jag tror det är för att jag åt ost. Brukar ju reagera på det, men det är ju så goooott. Men illamåendet går att stå ut med då jag vet att det är pga osten. Eller, jag antar att det är det iallafall. Pga smöret är det inte för jag tog typ inget smör, avskyr smör! Bäst att ni skriver upp det...

Idag ska jag till Iris på möte. Det känns både kul och jobbigt. Jobbigt för jag vet inte vad jag vill eller hur jag vill. Kul för att, jag vet inte. Inga möten är väl särskilt roliga? Men det ska bli roligt att träffa SAMS iallafall. Sen efteråt ska jag träffa mamma och fixa med bankgrejerna jag fått hem. Fixat en dosa och lite sånt skoj + bytt bank. Så det blir brabra. Nu ska jag fortsätta sminka mig.

Jag har en fuldag idag också. Ser ut som jag har hyvlat mig själv i ansiktet. Helt rödflammig och finnig. Så himla jobbigt och äckligt. Jag hatar verkligen min hy. Den blir ju inte bättre trots att jag tvättar och sköter om den. Om jag bara hade pengar hade jag betalat för en ny hud...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0