Sjuk som fan och arbetsträning

Det börjar bli jävligt tröttsamt nu. Jag  blev sådär jättesjuk i onsdags. Innan det hade jag haft lite ont i halsen till och från och känt mig hängig. Men efter onsdagens enormt händelserika dag så sa min kropp ifrån. Dels springa som en tok i ny, blöt snö på oplogade vägar, dels blodprov vilket jag aldrig verkar vänja mig vid och sen ett möte om att jag troligtvis ska börja arbetsträna. Så när jag kom hem på onsdagseftermiddagen var jag minst sagt helt slut! 


Jag fick feber den natten och sen har jag alltså varit sängliggande sen dess. Hög feber har jag inte haft, men så pass att jag måste ta alvedon och Ipren. Men det värsta har verkligen varit hostan jag har. Jag har aldrig i hela mitt liv haft hosta av något slag. Eller jo, en gång, men det varade bara i någon dag. Det här har liksom hållt i sig sen i torsdags mer eller mindre. Och för er som är intresserade så är det slemhosta jag har. Förjävla jobbigt och jag har sååå ont i bröstet för att jag hostar så mycket. 

Därför har jag inte heller haft ork till att göra en ny video. Jag lovar att det kommer en snart. Men jag har ännu mindre energi än normalt så jag orkar verkligen inte. 

Det här med arbetsträning förresten, jag tänkte göra ett separat inlägg om det sen. Eller en video. Eller båda. Vi får se! 
Nu ska jag kolla på någon dokumentär på Netflix. 

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0