Det var ett tag sen!

Det var ett tag sen jag skrev. Hej! Det är fortfarande folk som är inne och kikar här. Kanske i hopp om att ett nytt inlägg ska dyka upp? Det har ju nästan gått ett helt år sen jag skrev sist. Vilka är ni tappra människor som klickar in här? Gör er hörda! 


Men annars då. Jag brukar ju skriva som mest på nätterna eftersom det är den tiden på dygnet jag mår som sämst. Nu har jag visserligen kunnat sova relativt okej det sista året så jag har inte haft något större behov av att skriva av mig. Därav den enormt långa frånvaron... 

Tyvärr måste jag bryta tystnaden med ett litet gnälligt inlägg. Förlåt för det. Eller nej förresten, jag tänker inte be om ursäkt. För jag har lika mycket rätt att gnälla och klaga som en annan har rätt att visa vad hen har köpt för nytt smink. Sådeså! 

Mitt gnäll: jag mår illa. Fruktansvärt illa. Det var längesen jag faktiskt mådde så här illa. Som grädde på moset (vilket för övrigt är ett riktigt äckligt uttryck! (Och jag vet inte ens vad det betyder, men det låter bra.)) har jag tappat bort min burk med Lergigan så jag kommer troligtvis inte få sova något i natt. Jippi! Not. 
Jag har ju mina insomningstabletter, Imovane. Men vet inte om jag får kombinera dom med min ADD-medicin. Någon som vet om en får kombinera Intuniv och Imovane? Och fass gör mig inte klokare. 

Nåja. Tillbaka till mitt illamåendegnäll. Det kom utan förvarning (som det alltid gör, det är ju inte direkt så att illamåendet knackar på och frågar om den får besöka mig...) och jag blev livrädd. Och som jag sa tidigare (tror jag) så har jag inte mått illa på väldigt länge. Inte om jag jämför med förut iallafall. Då mådde jag alltid illa. Jag antar att det har att göra med att jag dels äter mycket bättre idag och dels att jag mår bättre psykiskt. Men ja. Dippar har väl alla ibland och det är väl bara något en får acceptera. 

Annars i livet då? Jo det rullar på, tackar som frågar. Idag ska jag och pojkvän till hans kompis med "gänget" och kolla MELLO! Jag tammefan älskar mello! Feelgoodprogram enda ner i tårna. Typ så. Jag vill ha partyhattar och glitterboa (vad heter boa i plural?). Boor, bo-or alltså? Ni fattar grejen. Jag gillar sånt. 

Jag kom precis på en grej! Mitt illamående har *peppar peppar ta i trä* minskat lite. Kanske för att jag lyckades tänka på något annat för en sekund. Men så började det klia och jag fick sluta skriva och BAM kom tankarna tillbaka. 
Nej om jag kanske ska ta och försöka lägga mig ner och räkna får eller något. 

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0