Är jag tillbaka, IGEN?

Det är så många som börjar blogga igen. Jag har också länge velat börja, men det har bara inte blivit av. Kanske borde jag bara ta tag i det... Men varje gång jag gör det så skiter det sig. Jag orkar liksom inte uppdatera regelbundet. Det behöver en väl såklart inte göra om en inte vill. Så jag kommer nog kanske börja skriva oftare, men räkna inte med flera inlägg om dagen som jag gjorde förr. HUR i hela jäkla hälsingland orkade jag göra flera inlägg om dagen? PÅ RIKTIGT? Ibland kunde det till och med vara 7 stycken. Vad skrev jag ens om? (gå inte tillbaka och kolla.. Gör det bara inte. OK?)

Jaja! 
 
Imorgon är det nyårsafton igen. Jag och Kim (min pojkvän) ska umgås med hans kompisar vilket vi brukar göra. Så det ska bli jättekul. Dock har jag en enorm ångest och jag är sååå stressad. Mest för att jag vill vara så "perfekt" som möjligt. Men jag vet ju att jag såklart inte kan vara "perfekt", så jag försöker strunta i det. Men ångesten finns där och gnager i mig. Jag ska försöka gnaga tillbaka. 

Igår köpte jag lite nytt smink förresten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0