Ett rörigt inlägg

Igår var tanken att jag skulle upp tidigt. Så i måndags tog jag sömnis vid 20 för att sen bli supertrött kl 22. Slocknade direkt. Igår vaknade jag runt 08 och tog Concerta för att sen somna om. Och jag gick väl upp kring 11-tiden ungefär. Huvudet var inte riktigt min vän så jag tog det extremt lugnt. Filmade lite och så. Och på kvällen åt vi tacos. Underbart! 

I natt slocknade jag typ runt 02. Tog en Imovane och somnade ca 30 min senare. Och jag vaknade 07 för att gå ut med hundarna och ta Concerta. Sen somnade jag om och vaknade 10 och var pigg. Dock ingen hunger men det är bara bra! 

Och det här med vikten! Jag har fått behålla mina tappade kilon. Hur underbart är inte det? Så nu allt som allt sen jag började med Concerta har jag gått ner lite mer än 5 kg. Och det är tamigfan helt underbart :D 

Annars så rullar väl livet på som vanligt. Jag gör inget speciellt om dagarna förutom att orka leva, gå till stallet och typ duscha. Det är väl det enda jag gör. Sen gör jag ju annat också såklart, men det är skitsamma. 
Dock har det uppstått ännu fler konflikter runt omkring mig som jag mår så otroligt dåligt av. Det är inget jag skäms för, tvärt om. Men det tar väldigt mycket på mina krafter. Tyvärr tror jag det kommer fortsätta i den här takten om ingenting drastiskt händer. Men det får vara som det är. 
Nu börjar jag må illa :( ångest och Concerta. Blä. Hejdå










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0