Ostabilt mående - Concerta

Jag somnade runt 06 imorse. Det gick verkligen inte att sova. Jag som redan har sömnproblem så det räcker verkar ha svårare att somna efter att jag börjat med Concerta. Förhoppningsvis är det bara tillfälligt. Men man vet ju aldrig... 
Jag känner liksom att jag skulle kunna vara vaken hur länge som helst. 
En bra grej är att jag inte är lika hungrig/sugen och har gått ner 2 kg! WOHOO!! 

Annars så har jag haft huvudvärk i typ tre dagar. Hur drygt? Två alvedon och en Ipren tar bort det värsta. Men kvar är ändå en molande värk. Förhoppningsvis går väl det också över. 
Jag känner mig ändå piggare än vad jag varit tidigare. Som sagt, min trötthet är som bortblåst. Skönt som fan på dagarna men jag hade önskat att den kom på kvällen. Visst, jag har ju Lergigan. Men dom fungerar typ inte heller så bra. Ska prata med en sjuksköterska i veckan ang medicinen så det blir nog bra. Den sjuksköterskan jag har nu verkar vettig vilket känns skönt. 

Annars, bortsett från mitt tjat om hur jag mår, så sitter jag för tillfället i stallet. Jag har väl varit här en timme nu och fixat allt + lunchat hästar. Nu är det bara att vänta typ 30 min till innan pålle kan motioneras :). Tur att det är varmt och skönt i sadelkammaren. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0