Hög på Amfetamin

ELLER INTE! Jag hatar när man läser om att Concerta = amfetamin. Nej nej neeeeej. Båda är centralstimulerande. Inget mer. Tror jag iallafall. Hur som helst. Nu har jag börjat med medicineringen för min ADD. Jag hoppas verkligen att kunna fortsätta ett tag nu. Jag gav mig på ett försök i typ februari i år men fick avsluta pga världens jävla gallstensanfall. 
 
Men nu så. I morse tog jag en tablett och gick och la mig igen. När jag vaknade så kände jag mig faktiskt pigg och relativt utvilad. Hur konstigt är inte det? JÄTTESKÖNT! Så för en timme sen gick jag upp och gjorde frukost. Jag mår lite illa och är typ rapig. Men det är nog ingen fara. Frukosten satt fint i kistan och snart ska jag åka upp till stallet. Jag mår faktiskt bra! Pigg och jag känner mig inte sådär äckligt sömnig som jag alltid gör annars. 
 
Så det är näääjz. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0