Dag två med Concerta

Och mina vänner, tro mig. Det är ett helt jävla under hur fruktansvärt bra jag mår. Jag har som sagt bara stoppat i mig två tabletter än så länge (ja alltså, en om dagen i två dagar...) och jag var väldigt nervös innan. Men igår så orkade jag minsan sköta stallet utan att bli trött. Och kan ni gissa? Jag vaknade helt jävla utvilad imorse. Det är så sjukt otroligt. Kan knappt minnas när jag senast kände mig utvilad. 

Så imorse gick jag upp runt klockan 08. Åt frukost och fixade lite hemma. Satt vid datorn och kollade tv. Sen kom pappa och hämtade mig. Vi skulle nämlig... NOOO! Det får ni veta i min vlogg som typ kommer upp imorgon ;) hahahiji.

Nu ska jag försöka sova. Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0