Lunch med mamma och pappa

Jag kom precis hem från en lunch med mamma och pappa. Det var jätte mysigt. Vi gick till Lucullus och åt oxfilé. Så det var riktigt gott. Satt där ett bra tag och pratade och så.

Nu är jag hemma och ska upp till stallet strax. Är sjukt trött men ska INTE sova. Så jag går väl upp typ nu så jag inte somnar haha. Skulle dock behöva plugga. Kanske att jag gör en uppgift innan jag går upp till stallet. Det får bli så. Måste ju ändå byta om så.

Jag vaknade sjukt utvilad imorse. Somnade inte för ens efter 05 men jag var ändå råpigg när jag vaknade.
Hur skönt? - jäkligt skönt!


Så här ser jag ut idag om någon vill veta:


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin du är! :)

Svar: Åh tack vad du är gullig :)
mooollys.blogg.se

2013-03-02 @ 18:59:49
URL: http://Smiilewideeveryday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0