Jag älskar lampor!

Ni kanske inte hade någon aning om detta, men jag älskar verkligen lampor. Dels för att jag är galet mörkrädd och har sjukt dåligt mörkerseende, men också för att lampor kan vara så mysigt och fint. När jag är ensam så har jag gärna en stark taklampa tänd. Inte på dagen alltså utan på kvällarna när det är mörkt. Så gärna en stark taklampa, men även mysbelysning som små lampor i fönstret, på bordet osv. Det tycker jag är mys.

 

Anledningen till att jag gärna alltid har taklampor tända är för att jag lätt blir yr i mörkret. Det kanske har att göra med att jag ser sämre, jag vet inte. Så om jag måste välja så blir det en stark taklampa. Inte när jag kollar film, men sitter jag vid datorn så vill jag ha det ljust. Även fast skärmen lyser.

 

Det är svårt att hitta bilder på mina favoritlampor (har ingen bra kamera att fota själv...)
Dom här typerna gillar jag:

 


Kommentarer
Postat av: H A N N A A A :D

sv: tack desamma, hänt nåt spännande idag?? :)

Svar: Plugg och träning :P själver?
mooollys.blogg.se

2013-03-04 @ 16:23:01
URL: http://hannasspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0