Fisk och potatis till middag

Nu ska jag sova. Tog bara en sömntablett idag eftersom jag har så några kvar. Måste ner på stan och hämta ut nya. (HAHA jag måste bara berätta - jag nös nyss och då flög bettskenan ut, bara så ni vet). Jag är faktiskt sjukt trött trots det att jag bara tog en sömnis. Det känns bra.

Till middag igår åt vi fisk och potatis, helt okej gott :). För mig som har problem med magen är det superbra, nyttigt och snällt mot magen. Bilden ät allt annat än aptitlig men jag lägger upp den ändå. Gillar ni fisk?


Kommentarer
Postat av: Rebecca - Try to be yourself !

Har du sömn problem?:/

Svar: Japp :(
mooollys.blogg.se

2013-02-19 @ 08:31:54
URL: http://rebecahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0