Sover hos mamma i natt

Göttigt att folk hänger kvar! Så himla kul. Och nu har jag bestämt mig för att faktiskt fortsätta blogga på denna igen. Som sagt är det ju väldigt längesen jag bloggade seriöst. Men nu känner jag för att dra igång skrivandet igen.

Hur som helst. Läget med mig idag är fantastiskt upp-och-ner. Jag pendlar som en galen chaufför i mitt humör. PMS är rätt värdelöst. En av dom negativa grejerna att vara av det kvinnliga könet. Usch och fy! Förutom PMS så vaknade jag med huvudvärk, feber och lite halsont. Men det hör också till. För vid varje jäkla mens så kommer förkylning som ett brev på posten.

Men nog om det.
Idag är jag faktiskt hemma hos min kära mor. För ett tag sen bestämde vi oss för att åka till Stockholm imorgon och fota lite. Vi åker tillsammans med mammas bästa kompis/barndomsvän Bettis (som självklart är min vän också!!). Det ska bli himla trevligt. Skansen är vårat mål. Sen får vi se vart dagen tar oss. Båda mina kameror är med. Nyladdade och tomma minneskort. Det blir hur nice som helst!
 
Vi får se hur mycket jag kommer uppdatera, men kolla gärna in mina videos så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0