Middag på Villa Romana

Så fort det är varmt ute så klagar en, och så fort det är kallt så klagar en. Hur ska en ha det egentligen?
Jag är precis sådär. Klagar alltid. Är aldrig nöjd. Tänk om jag bara kunde lära mig att bestämma mig någon gång...
 
Idag har det varit sådär olidligt varmt. Jag har inte gjort speciellt mycket på dagen. Bara tagit det lugnt. Kollat ett avsnitt Game of Thrones. Sen åkte jag ner på stan och mötte upp min kära moder. Vi gick till Villa Romana och käkade middag. Sista restaurangbesöket på ett tag nu eftersom vi faktiskt får en ny liten familjemedlem imorgon. Då kommer hon äntligen, ISA. Jag längtar sååå mycket! :D
 
På restaurangen tog vi varsin hamburgare och den var jätte god faktiskt.
Visst ser det mumsigt ut? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0