En 80-årings kropp

Nu är det söndag och veckans jobbigaste dag. Som "tur" (eller otur?) är så sov jag till kl 14. Jag gick upp imorse och tog ut hunden så han fick göra sina behov, och jag tror minst sagt att jag gjorde det i sömnen. Drog på mig närmaste brallor och vandrade ut. Det skulle inte förvåna mig om jag gick och snarkade också. Däckade igen när jag kom in och ja, det var riktigt skönt.

Jag är totalt slut efter den här intensiva helgen. Jag är verkligen inte van att hålla igång så här mycket. Det märks i min 80-åriga kropp jag har också. Benen värker så extremt mycket. Det positiva är att det går över med alvedon. Sen behöver vi ju inte snacka om smärtan i fötterna. Då skulle jag få skriva 2 A4 sidor. Minst.

Idag ska jag alltså inte göra ett skit. Bara ta det lugnt, redigera lite jox och sådär. PÖSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0