Illamående.

Jag kan inte sova. Jag mår inte ett dugg bra. Eller alltså jag är mest orolig och det är det som gör att jag inte riktigt kan slappna av. Jag vet liksom inte vad jag ska sätta tankarna på eftersom dom alltid gärna glider iväg på annat. Så även fast jag är dödstrött så går det inte att sussa. Det är sjukt varmt i rummet också trots öppna fönster. Men det blåser så mycket att man blir döv (det blåser åt fel håll så det kommer typ inte in någon luft). Irriterande.

Det jag var med om idag var så fruktansvärt hemskt att jag nästan ville ta livet av mig. Alltså, nu skulle jag aldrig våga ta livet av mig. Dels för att jag faktiskt inte vill dö. Men också för att jag är så galet rädd för sånt. Nej men jag får ju sån panik när jag mår illa och speciellt när jag inte är hemma. För att försöka förklara hur otroligt rädd jag är för att må illa och framförallt spy, så skulle jag hellre ta livet av mig än att uppleva det. Det är ett lätt val. Jag har hellre hög feber i flera veckor för att slippa må illa en dag. Det hade varit underbart. Tyvärr funkar det ju inte så.

Tur att söta små puppies botar lite :)


Kommentarer
Postat av: Molly

Hej! fin blogg, allt bra?

Svar: Tack så mycket :) sådär, hur mår du?
mooollys.blogg.se

2013-03-03 @ 14:00:18
URL: http://moollye.blogg.se
Postat av: felicia

Söta :)

Svar: visst är dom, helt underbara :D
mooollys.blogg.se

2013-03-04 @ 22:05:30
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0