Då var tiden bokad och klar!

Jag har fått en tandläkartid nu! Det känns asbra. Dock så kommer jag ju ta lugnande innan och sist jag gjorde det hade jag skjuts av pappa. Men den här gången blir det buss/gå. Undrar hur det kommer gå egentligen. Antagligen blir det en rolig resa, haha. Sist när jag hade tagit lugnande och var hos tandläkaren så var jag så lost att jag satte mig på golvet bredvid toaletten istället för på ringen, när jag skulle kissa. Inte för att jag kissade på golvet, jag prickade liksom inte rätt när jag skulle sätta mig. Men sen satte jag mig ju rätt... Såklart. Haha.
 
Dessa bilder tog pappa när jag var sådär härligt lost i huvudet ;)
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Läskigt med tandläkare ;P

2013-03-08 @ 12:23:46
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: EMELIE

Fin blogg lust att göra ett bloglovinbyte?
Kram

2013-03-08 @ 12:50:35
URL: http://emelieni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0