Vaknade med migrän.

Jag somnade med en påbörjan av migrän. Tog alvedon och la mig ner, stilla stilla. Till slut somnade jag ju, men jag vaknade hela tiden och sen när jag vaknade "på riktigt" så hade jag så jäkla ont i huvudet att jag inte orkade göra annat än att ligga kvar i sängen. Och där låg jag kvar, ända fram till nu. Visst har jag varit upp på toa och sånt, men knappt att jag orkade det. Och herregud vad seg jag är idag. Ont i kroppen och fortfarande väldigt seg i huvudet. Även lite smått febrig och halsont. Så det är inte min dag idag kan jag ju säga.
 
Fick hjälp i stallet idag av snällaste Katarina. Hon är en klippa ♥
Hon hade även Lokka som handhäst idag när hon red sin häst. Snodde en bild från Katarinas facebook:
 

Kommentarer
Postat av: kjell

Usch för migrän, Gillar inte alls..
Jag lider med dej och hoppas verkligen att det lättar
inte bara till seg nivå utan till en upprymd glädjefull jag e i form nivå..

Många bonuskramar till dej..:)..K

PS: söta hästar..

2013-02-25 @ 20:22:08
URL: http://bakgardsgranden.blogg.se
Postat av: alexandrasrum

Åh, det är verkligen inte kul alls & somna med migrän. Det är så sjukt jobbigt!! :/

Svar: Nej jag hatar det verkligen :( är allt bra?
mooollys.blogg.se

2013-02-25 @ 20:28:54
URL: http://alexandrasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0