HLR

Jag somnade som en klubbad säl i natt. Vaknade flera gånger av att jag var helt genomblöt av svett. Det är helt sjukt jobbigt att vakna så. Jag vaknade på riktigt vid typ 11 tiden. Mådde absolut inte bra så jag låg kvar och gick inte upp för ens vid 15 tiden. Jag mår inte ett dugg bättre heller. Jag är så jäkla seg och hängig. Vet inte alls vad som har hänt. Den sista tiden har jag sovit så himla mycket. Och dessutom mått dåligt fysiskt. Jag orkade inte ens gå upp till stallet idag. Har bara legat ner hela tiden. Det mest ansträngande jag har gjort idag var att kolla posten och steka korv. Så på den nivån är det.

Även fast jag är så här dödstrött så har jag lagt mig i sängen för att sova. Jag är så trött att ögonen går i kors. Iofs tog jag sömnis vid 18 tiden, men ändå. Så nu ska jag faktiskt snart sova. Jag har iallafall gjort mig färdig för sömn. Så skönt.

Imorgon (eller idag blir det väl) ska jag ner på stan tidigt. Måste göra HLR utbildningen på skolan. Det är hjärt-lungräddning. Men jag vet inte vilken tid den är. Det står inget på sidan och jag har fortfarande inte fått svar på notisen jag skickade. Men jag antar att det är samma tid som sist. Typ 08.30 eller 09.00 något sånt. Så jag åker nog ner till det.
Grejen är bara att jag mår så fruktansvärt dåligt. Hoppas att jag orkar ta mig iväg imorgon. Har dessutom intag i stallet. Jag måste iväg. Det är väldigt viktigt att jag går på denna då den är obligatorisk. Det är säkert kul också.

Nej nu somnar jag.
Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0