Dagens status:

Mående: Seg som attan. Huvudvärken ligger och trycker bakom pannbenet. Som ett pannband runt hela skallen. Det trycker sådär lagom härligt. Trött är jag också. Har varit utan sömnmedicin i två dagar, men är ändå lika trött som att jag skulle ha varit ute och festat en hel helg utan sömn (har ej provat detta, men kan bara tänka mig) + sömnmedicin på det. Halsont och är svag i kroppen. Dock mår knoppen utmärkt! Ja, förutom huvudvärken då. Men psyket. Där mår jag kalasbra!
 
Dagens göra: Eh, städa. Måste storstäda hela huset också då svärisarna kommer hem imorgon. Svärföräldrarna alltså. Dom är riktigt efterlängtade. Så det är väl det. Tar det lite lugnt med städningen, tar det liksom lite då och då. Annars svimmar jag väl...NOT!
 
Kvällens middag: Gissa en gång. Gissar ni fel är ni dumma. Skoja. Självklart ska vi äta tacos. Vad annars liksom. Vi har väl ätit det 3-4 gånger nu på en vecka. Men det är våran absoluta favoritmat så det ska bli himla gott med det ikväll. "Firar" att det är sista dagen ensamma också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0