Kan ej sova

Den här underbara känslan av att inte kunna somna. Den är oslagbar. Bara för att jag inte tog min sömnmedicin i natt så envisas kroppen med att vägra somna. Det är ju rätt skönt... Eller inte! Det enda positiva är väl att jag inte är en zombie dagen efter. Men med tanke på att jag ändå inte somnar för en väldigt sent på natten/tidigt in på morgonen så kommer jag nog vara em zombie ändå. Blä.
Jag skulle egentligen ha träffat Stella (modellinglove.se) idag men det körde ihop sig. Himla tråkigt för det hade jag sett fram emot. Men men. Det får bli en annan gång. Det är ju ändå inte sådär suuuuuperlångt mellan oss. Så vi får se till att ses snart ändå, Stellis :).

Annars så har jag faktiskt inte haft någon huvudvärk alls idag. Mamma berättade för mig att hon såg på tv, eller vad det nu var, att folk som sitter med laptopen i knät lätt får ont i huvudet då man sitter så stilla med nacken. Så idag har jag skruvat och rört mycket på huvudet och nacken och se - ingen huvudvärk. Är det så enkelt? Här har alltså jag gått i flera månader utan förbättring. Knappt att Alvedon ens har hjälpt. Men jo då, det har fungerat hittills. Hoppas det var så enkelt som att bara göra lite nack-övningar för att slippa huvudvärken.

Annars så har jag väl inga direkt speciella planer i helgen. Morgondagen ser ut som så att jag iallafall ska äta mysfrukost med hjärtat. Lördag har jag inga planer mer än att JULRADION börjar :D så jäkla mysigt. Sen börjar ju Mysteriet på Greveholm, som var min favorit julkalender. Ska bli spännande att se om den nya är bra.
Och söndag har jag morgonfodring i stallet. Det är inga problem såklart men alltid jobbigt att gå upp tidigt. Men mysigt att släppa ut dom. Då är det också första advent och jag och hjärtat ska kanske hem till mamma och fika. Inget är bestämt men kanske. Annars ska jag bara ladda upp inför måndag då "min" nya skönhet kommer. Gud så jag längtar efter henne.

Nu ska jag försöka blunda igen.
Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Ida

SVAR:tack detsamma! :)
Kram!

Svar: Hih :D vad gör du?
mooollys.blogg.se

2012-11-30 @ 06:27:46
URL: http://idandersson.blogg.se
Postat av: GABBY

jaa, fisheye är sjukt snyggt! :)
Tack, detsamma, fast fredagskväll nu då ;)

Svar: Jaapp :D hehe xDvad gör du?
mooollys.blogg.se

2012-11-30 @ 14:04:44
URL: http://gabby.blogg.se
Postat av: Anna Sörlin

sv; jadå! händer i helgen?

Svar: I helgen blir det bara att ta det lugnt :D själver?
mooollys.blogg.se

2012-11-30 @ 16:24:26
URL: http://www.annasorliin.blogg.se
Postat av: Anna Sörlin

sv; jadå! händer i helgen?

2012-11-30 @ 16:24:26
URL: http://www.annasorliin.blogg.se
Postat av: Anonym

http://www.mylovebasket.com/se/redirect?catalog_id=3086310&referer=3743893&rel=link

2012-12-01 @ 12:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0