Sjukis

Godmorgon!
Jag kan säga som så att det är första gången idag som jag orkar sitta upp. Är verkligen inte alls i form. Det gick så fort. Från att må asbra till att bli smällförkyld med feber och hela alltet. Det konstiga är att sist jag tog blodprov så blev jag sjuk - därför proverna visade på infektion. Nu hände samma sak. Sjuk igen. Men det är väl bara att stå ut. Det kunde ha varit värre.

Jag somnade rätt tidigt i natt, tog faktiskt sömnmedicin då jag aldrig skulle ha somnat annars. Även fast jag sov på kvällen i 4 timmar. Sen vaknade jag strax innan 14.00 idag och sen åt ja frukost och somnade om. Vaknade runt 18.00 och mådde pyton. Halsen värker och huvudet var sprängfyllt. Men jag trotsade värken och gick till Ica med älsklingen och köpte grejer till Tacos. Köpte även alvedon då mina var slut. Kom in och tog en alvedon och sen lagade vi mat. Så jag åt två bröd och sen köpte vi lite chips som vi smaskar på. Dock äter jag ovanligt lugnt.

Jag är helt galet trött, skulle nog kunna somna igen. Kanske ska lägga mig och läsa lite.
Hoppas ni har det bra :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: haft en bra helg? :)



Kram!

2012-04-01 @ 01:30:29
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/
Postat av: Linnéa Sjöberg och Sofa Muller

Sv: Sov gott! Det hade jag, förlåt för sent svar. Men hoppas du hade en bra lördag:)

Händer imorgon (idag) då?

2012-04-01 @ 02:17:01
URL: http://stockholmsfjollor.blogg.se/
Postat av: Etta Musikblogg :)

Krya på dig! :)

2012-04-01 @ 17:04:47
URL: http://enz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0