Vem vill inte ha rabatt när man bokar hotell?

Nu när det börjar bli höst ute och regnigt, kallt och ruggigt längtar väl dom flesta efter en utlandssemester. Om man inte gillar värme, sol och bad så finns det ju SÅ många andra alternativ dit man kan åka. När jag åker utomlands (vilket ändå inte är sådär ofta, önskar att det vore oftare) är jag väldigt noga med vart jag bor. Vilket hotell det är, om det är rent, fräscht, bra priser osv osv. Jag tycker att boendet är oerhört viktigt då det ändå är där man ska bo. Gäller det avkoppling är det extra viktigt, annars kanske det kvittar. Men iallafall, om man vill hitta hotell till bra pris så kan man gå in och få hotels rabattkodRabatter är ju alltid bra och dessutom super najs om man ska åka utomlands. Så att kika in på rabattkod-hotels.com är något jag ska göra nästa gång jag åker utomlands. Asbra med lite rabatt eller någon najs kampanj :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia Hessel

åh gud vad skönt det där såg ut...

2012-09-05 @ 17:05:44
URL: http://ceciliahessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0