Jag är värdelös

Jahopp...
Då har jag slutat på Iris Hadar. Gissa varför? Jag behöver väl inte ens nämna det för er. Ni som läser känner väl mig så bra redan. Jag har så sjukt svårt för att komma iväg. Att åka buss, att ta för mig att göra saker. Det går inte. Och det är inte för att jag är lat. Det är för att jag inte kan! Det är någon spärr i mig, men jag vet inte vart den sitter för att komma över den spärren.

Jag vet att jag är sämst och jag känner mig helt värdelös.
Dessutom pratades det om en kontaktperson eller möjligtvis boendestöd om jag förstod det rätt.
SAMS (som för övrigt är helt underbara och hjälper mig) skulle kontakta min läkare och så skulle dom höra av sig. Hoppas verkligen att det blir bra. För jag känner mig som jag vore tillbaka på ruta 0 igen. Och det har jag inte lust med. Jag mår så himla illa dessutom. Tror det är för att jag varit nervös och för att det var så jobbigt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, du är lat. Det är allt, lat och bortskämd. Att du inte skäms?!

2011-11-01 @ 14:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0