Depp-dag

Nu var det några dagar sen jag skrev sist. Och det har hänt maaassor i mitt händelserika liv. Jag har varit på restaurang och varit hemma med min andra hälft. Alltså har jag inte gjort något alls. Men det har varit skönt. Igår kom Kims syster Malin hit med hennes hund Chelsea. Det är så kul att Chelsea och Naruto (våran hund) går bra ihop. Dom är så söta - men jobbiga!

Idag har jag haft grymt ont i huvudet. Skulle igentligen bort på dagen men jag har inte mått så bra. Jag har haft världens deppdag och nu på kvällen kom huvudvärken. Trots två alvedoner så har det inte släppt. Jätte jobbigt. Hoppas bara att värken släpper tills jag ska sova. Det är jobbigt att sova med huvudvärk. Tycker jag.

Imorgon ska jag till stan iallafall. Jag ska upp till Iris på möte kl 15 och efter det ska jag träffa mamma. Nu kan jag ju äntligen sätta på mig en BH så nu kan jag åka iväg igen haha. Jag vart som sagt sjukt handikappad när jag opererade mig xD. Helt töntigt men det är riktigt jobbigt för mig.
Justja, idag skulle jag byta sårtejp på båda såren. Jag drog upp tröjan och frågade om Kim ville hjälpa mig vilket han ville, sötnosen. Så sa jag att han skulle sätta ena tejpen som den andra satt. Men där satt visst ingen tejp. När tusan har den försvunnit? Jag som petat på såret hela tiden och faktiskt försökte ta bort tejpen. Men då måste det ha varit sårskorpan/såret jag drog i. Jag är lite knäpp...

Justja. Ikväll gjorde jag 40 situps. Det känns riktigt bra.
Jag ska försöka göra det varje dag nu. Dock vet jag inte om jag kommer att komma ihåg det, men jag ska försöka. Jag ska också försöka att bättra mig med maten. Inte äta lika mycket och inte äta något onyttigt. Spara mig till helgen. Jag vet att jag klarar det bara jag försöker. Så jag måste verkligen försöka.

En färsk bild på mig utan smink...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0