Trääääning är skönt!

Tjolalaa!! Idag har det varit en toppenbra dag.
Jag har både hunnit med att ta en timmes promenad, lyft lite hantlar och cykla till hagen med Kim och hunden så att han fått motion också. Det känns helt sjukt bra att jag orkat göra allt. Mina ben sa inte emot någonting alls. Eller jo, när det var motvind på väg till hundhagen. Men annars har det gått jätte bra. Det är ju typiskt mig att klaga så om jag måste säga något så var det magen som tog stryk men det löste jag med ett tabberas på toaletten när vi kom in från promenaden. Annars har allt flytit på. Vågen är också oerhört snäll nu för tiden. Idag visade den på 64.8kg!!!! Helt underbart otroligt att jag inte har gått upp något. Startvikten låg ju på ca 69 så det känns väldigt bra. 

Bilden nedan visar hur jag tränar med hantlarna. Jag lyfter ca 100 gånger/arm och dag, ibland varannan dag. Och snart ska jag nog börja öka på lite vikt. Jag vet att hanteln säkert ser jätte mesig ut, och det är den också. Men någon gång måste man ju börja någonstans! Och jag börjar med 2 mjölkpaket, haha. Tyvärr ser min mage rätt stor ut, den ser jätte rund ut faktiskt. Haha, bebismage. Men bilden är tagen i en konstig vinkel som gör att den nog ser större ut än vad den är. Eller? ;)


Kommentarer
Postat av: frida '

Men detsamma, sweet!

Har du frågor om träning finns jag till hjälp!

2011-07-12 @ 17:19:48
URL: http://brunettfriida.blogg.se/
Postat av: Solav

Sv: Kom nyligen hem från powerwalk!

Jag känner igen mig så väl i allt detta du skrivit, vi är lika långa, jag började också på 69kg typ och nu imorse låg jag på 65. Jag har också haft det jättesvårt och gick upp över 12 kg på två år så nu har jag försökt ta tag i det en sista gång och ännu går det okejbra. Men du verkar ju ha gått ner alla dom där kilona du ville! :) Heja dig! Jag vill ner till 55-56 jag med. Hur gjorde du?

2012-03-21 @ 14:35:23
URL: http://sollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0