Dag 7


Alltså, en miljon är egentligen inte så extremt mycket om man vill köpa lägenhet/hus. Det är en otrolig stor summa för mig som inte har någon inkomst. Men om man kollar på vad allt kostar nu för tiden = svindyrt så kommer men egentligen inte så långt på en miljon. Men jag skulle spara! Sätta undan pengar som jag möjligtvis skulle lägga på en längenhet. Eller ja, jag skulle lägga pengarna på en egen lägenhet.

Men om vi hittar på att jag redan har en lägenhet tillsammans med Kim och jobb och att jag då skulle få en miljon, då hade jag satt undan endel och sen skänkt pengar till någon välgörenhet. Vilken vet jag inte, men det spelar inte så stor roll. Huvudsaken att pengarna kommer till de som är i behov av pengar och hjälp! Det värsta jag vet är att vara snål så jag bjuder alltid om jag har pengar. Även fast det är mina sista pengar den här månaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0