Är det köldkörteln som spökar ändå?


efter att dom sista proverna var tagna och hon hade sagt att mina värden såg bra ut. Alltså Folat och B12-bristen var stabila och det kändes ju skönt. Men hon sa att min sköldkörtel hade för höga värden. Förstod inte så mycket för vi pratade bara en snabbis. Men det var sköldkörteln dom kollade upp när jag var liten och fick min nålfobi. Och ja, det kan mycket väl stämma att jag faktiskt har fel på min sköldkörtel. Det förklarar ju väldigt mycket i så fall.

Lite exempel:

* Min viktuppgång.

* Torr hud.
* Depression.
* Ovanligt trött.
* Sömnproblem.
* Trögtänkt.

Osv osv osv... Det kändes skönt att om det skulle vara sköldkörteln som strular så skulle jag troligtvis få bukt på alla mina problem. Kanske ligger alla mina fobier liksom kopplade till köldkörteln också? Eller, det ena hänger ju ihop med det andra. Men man kan ju säga att det är som en grund till alla mina andra problem. Man kan ju hoppas. Kanske slipper jag äta antidepressiv medicin, sluta med min sömnmedicin samt även sluta med B12 och Folacin? Om det är kopplat till köldkörteln då alltså. Hoppas hoppas!!!

Jag fick en tid nästa torsdag (alltså om en vecka) kl 11 för att prata om mina värden.
Det ska bli intressant. Jag har ju lite frågor som jag gärna vill ha svar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0