Idag mår man bra...NOT!

Tre ord räcker - jag mår dåligt!

Fast det där var ju 6 ord. Haha...

Jag är hemma från Enköping. Kan säga som så att jag kom hem runt 2 tiden i natt. Efter en liten incident så vart jag tvungen att åka hem. Panik som jag fick kände jag att jag inte klarade av att åka buss. Så tillslut så fick jag tag i Kims vän Gunnar och han var så otroligt galet snäll att han satte sig i bilen ända från Uppsala för att komma och hämta mig. Kim hängde med, såklart. Så himla himla snällt av dom två att komma. Det är ju galet långt till Enköping. Jag kom inte ihåg att det var så långt faktiskt. Men det gick brabra.

Jag orkar faktiskt inte skriva om gårdagen - det känns inte rätt.
Jag kan iallafall säga att det var jätte kul att träffa min vän där, men jag vill inte skriva mer om det.

---

Idag vaknade jag och var ännu mer förkyld. Jag har galet ont i mina ben och jag känner mig inte alls i form. Jag som har dans imorgon, jag måste ju! Men jag kan ju inte träna om jag är sjuk. Då kommer jag knappast må bättre. Jag orkar ju knappt sitta upp eller ta mig till toaletten så... Har tagit alvedon idag iallafall så jag hoppas på att må bättre fram till kvällen. Annars blir jag ledsen.

Förlåt att jag inte har några bilder. Men jag orkar inte!
Vi kanske hörs sen. Jag ska försöka sova lite tror jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det enda du vill är att folk ska tycka synd om dig och fråga vad som hänt. Du har säkert bara dig själv att skylla.

2011-02-27 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0