Dag 2

Det var ju typ en månad sen jag körde denna, så det känns på tiden att jag tar upp det nu!


Det här var en svår fråga. Jag vill träffa många personer men tyvärr verkar inte dom vilja träffa mig. Jag orkar inte nämna namn, men jag syftar på mina vänner. De vänner jag har kvar alltså. Jag skulle bli glad om vem som helst ville träffa mig så jag skulle vilja träffa vem som helst, typ. Mina vänner liksom. Så himla himla svårt att bara välja en person. Men om jag ska nämna ett namn förutom Kim och Mamma så blir det morfar. Jag vill träffa min fina saknade underbara morfar som gick bort för snart ett år sen. Jag mår så dåligt pga det och jag saknar honom riktigt mycket. Morfar <3


Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

God morgon! Sovit gott?

2011-03-01 @ 08:30:48
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0